Drakensbergen, St. Lucia en meer

28 oktober 2016 - Durban, Zuid-Afrika

Hallo,

Het werd weer tijd om jullie op de hoogte te brengen van al onze mooie en diverse ervaringen die we weer hebben opgedaan.

De eerste anderhalve week zit er alweer op. We hebben het idee dat we al een dikke 3 weken aan het reizen zijn. Zoveel hebben we al gezien/gedaan/gereden.

We zitten nu in Drakensbergen. De omgeving hier is een wereldwijd verschil in vergelijking met de laatste steden/dorpen waar we zijn geweest. Je raakt niet uitgekeken! Overal bergen, bomen en gras. Echt immens groot. Km na km lijkt het nog groter en mooier.

We zijn inmiddels ook in St. Lucia geweest. Hebben daar op een meer gevaren en zo ongelooflijk veel nijlpaarden en krokodillen gezien. Zo gaaf! Ook de grotere nijlpaarden met hun bek open staan weer op de foto. We zijn heel blij dat we het fototoestel van pap en mam mogen lenen, want werkelijk waar wat kunnen we hier prachtige kiekjes schieten. Ook de kleine baby nijlpaardjes mochten niet ontbreken. Lief om te zien dat ze soms per familie dichtbij elkaar in t grote meer zwemmen.

Over kleintjes gesproken, wat zijn de kindjes hier knap! We zijn in een Zulu dorp geweest. Kennis gemaakt met de levensstijl en gewoonten van dit soort type volk. Er is muziek gemaakt en gedanst voor ons. Een klein kindje steelde de show...dit filmpje proberen we er nog op te zetten. We hebben ook nog een ander leuk filmpje...(Rick doet mee aan karaoke in het hotel) hahaha deze zien jullie ooit nog wel.

Liefs Rick en Kim

1. Henriėtte:
    28 oktober 2016
    Mooi verhaal weer! Veel plezier!
  2. José Dam:
    28 oktober 2016
    Hoi Kim en Rick. Leuk verhaal weer.
    Blijf genieten van al het moois wat nog komt.
  3. Frans:
    28 oktober 2016
    Hoi Rick en Kimberly , wat een leuk verslag weer.
    Jullie moeten wel die dieren maar ook dat schattige kindje daar laten.
    Geniet er nog van en veel plezier.
    Groetjes Mieke xxx
  4. Frans:
    28 oktober 2016
    Hoi Rick en Kimberly volgens mij hebben jullie het reuze naar je zin en als je het leuk hebt vliegen de dagen voorbij maar je hebt nog even geniet er van groetjes Frans
  5. Martin en Claudia:
    28 oktober 2016
    Leuk geschreven en wat een leuk filmpje zeg op FB. Fijn als je zo veel doet en veel kunt zien. Kun je straks thuis lekker van nagenieten. Groetjes weer xxx
  6. Astrid Dam:
    28 oktober 2016
    Wat een leuk verhaal weer! Geweldig dat filmpje op facebook! Ik ben benieuwd of jullie van de zang en het dansen thuis een live voorstelling kunnen geven...! :-) Ik verheug me er nu al op....en ik verheug me alweer op een volgend blog over jullie schitterende ervaringen! XX
  7. Carola Vermeer:
    28 oktober 2016
    Wat een leuk verhaal weer en tja inderdaad de helft zit er al weer op wat gaat dat snel he maar je hebt nog 1,5 week om van alle mooie dingen daar te genieten xxx
  8. Opa Dam:
    28 oktober 2016
    leuk dat jullie alles bij kunnen houden,maar veel foto,s maken.
  9. Opa en Oma Dam:
    29 oktober 2016
    Hoi Kimberly en Rick wat een leuk verslag weer.Fijn dat we zo op de hoogte blijven,van wat jullie allemaal beleven.Ik kijk er steeds naar uit.Heel veel plezier nogde tijd dat jullie daar nog zijn
  10. Hilde en Tom:
    29 oktober 2016
    Wat gaaf allemaal! We genieten van jullie fotos!
    Lekker genieten times flies when your having fun!
    Dikke kus van ons
  11. Opa Dam:
    29 oktober 2016
    heel fijn als dat jullie nog steeds veel zien ,en geniet er maar van,zo lang je daar bent.xxx
  12. Henriėtte:
    31 oktober 2016
    Mooie vakantie! Geniet ervan!
  13. Ed van Oudheusden:
    1 november 2016
    Weer leuke dingen meegemaakt zie ik. Nog veel plezier.