De oostkust

30 oktober 2016 - Wildkust, Zuid-Afrika

Hello people,
We hebben zowel letterlijk als figuurlijk een hoogtepunt van ons lijstje kunnen afstrepen: De Sanipass. We zijn in een jeep omhoog gereden. Eenmaal daar de hoogste pub van Zuid-Afrika bereikt, namelijk 2874 meter. De weg hier naartoe was schitterend en af en toe ook een beetje eng. We reden dicht langs de afgrond en het waren geen asfaltwegen, kun je nagaan...(we raden dit af voor mensen met hoogtevrees haha). We zijn daarnaast ook Zuid-Afrika weer even uit gegaan om het land Lesotho te bezoeken. Jeuj, weer een stempel erbij! Hebben hier een klein dorpje bezocht en info van de gebruiken en gewoonten gekregen. En zo lief, de vrouw die ons ontving, had brood gebakken waarvan we een stukje mochten proeven. Dankbaar en verlegen dat ze was toen we onze duimen omhoog staken. Ook daar kan ons Hollandse volk nog wat van leren...
We zitten nu aan de Oostkust. Heerlijk weertje aan de Indische Oceaan. Ook weleens lekker even bijbruinen met n cocktail!
Toedels!

IMG_0595 IMG_0567  IMG_0556

1. Frans:
    30 oktober 2016
    Wauw wat een verhaal weer, geniet van een rustige dag en van de cocktail. Groetjes Mieke xxx
  2. Frans:
    30 oktober 2016
    Hoi Rick en Kimberly mooi verhaal weer biertje drinken op die hoogte weer eens wat anders dan bij Gudok aan de bar. Mooie foto's weer geniet er van groetjes Frans
  3. José Dam:
    30 oktober 2016
    Hoi Rick en Kim. Weer een mooie en unieke ervaring rijker.
    Fijn een rust-strand dag tussendoor.
    Ook een duik in de oceaan geprobeerd.
    Grt weer.
  4. Carola Vermeer:
    30 oktober 2016
    Mooie foto's weer en wat fijn dat jullie er voor gekozen hebben om een dagje rustig aan te doen lekker relaxen aan het strand
    XXX
  5. Martin en Claudia:
    30 oktober 2016
    Wijs bekeken een relaxdagje. Je moet soms even bijkomen van alle mooie indrukken en alles de revue laten passeren. Ook leuke foto's. XXx
  6. Opa Dam:
    31 oktober 2016
    jullie zien er lekker bruin uit,maar dat is hier niet meer,dus geniet er maar lekker van.xxx
  7. Opa en Oma Dam:
    31 oktober 2016
    Fijn een rustig dagje tussendoor.wat hebben jullie toch al veel gezien en beleefd. Jullie weten nu ook dat jullie geen hoogtevrees hebben .Geniet nog lekker van alles wat jullie nu nog te wachten staat☺
  8. Astrid Dam:
    31 oktober 2016
    Goed bekeken jongelui! Naast al die excursies die jullie doen en al die indrukken die jullie daarbij verzamelen mogen jullie (naast jong) ook best een keertje 'lui' zijn, dus lekker relaxen! ;-) Geniet er maar lekker van! XX
  9. Ed van Oudheusden:
    1 november 2016
    Hebben ze daar ook Jupiler haha. Geniet ervan.