Struisvogels

3 november 2016 - Knysna, Zuid-Afrika

Allerliefste lezers,

Daar zijn we weer :) even een korte update nog voordat we wereldstad Kaapstad gaan bezoeken. We zijn nu in Oudtshoorn. Bekend om de boerderijen vol struisvogels. Beide enorm naar uitgekeken. We hebben een rondleiding gehad: broeikamers gezien, een kleintje van 2 dagen oud (deze foto is met het fototoestel genomen, dus bewaar wat geduld) en gezien wat ze maken van het leer en de veren. Prachtig! We hebben de struisvogels vanuit onze hand eten mogen geven. Helaas geen nekmassage, iemand anders uit de groep was uitgekozen. Opnieuw een reden dat we terug moeten keren. Als afsluiter natuurlijk ook struisvogelvlees gegeten. Een echte aanrader! Heerlijk mals vlees.

Ook zijn we weer actief bezig geweest. We hebben een wandeling gemaakt in Tsitsikamma. Zijn op de welbekende brug geweest met een mooie uitkijk op natuur. Hier even een foto van internet geplukt van de brug om jullie een beeld te geven.

Nu hopen op goei weer de komende dagen. Mits goed weer staat Robbeneiland, Tafelberg en Duikereiland op de planning.

Groetjes daar.        IMG_0633 IMG_0634      Toch nog een foto van baby struisvogel (van een mede-reisgenoot) en van m'n coole olifantenshirt. image IMG_0635

1. Martin en Claudia:
    3 november 2016
    Leuk hoor en uniek zo'n jong struisvogeltje. Fijne dagen nog in kaapstad!
  2. Carola Vermeer:
    Liefste vakantiegangers,
    Zo te lezen hebben jullie weer genoten en gaaf shirt Kim, op naar de laatste bestemming geniet nog maar van de laatste dagen Xx
  3. René Vermeer:
    3 november 2016
    Ziet er allemaal weer allemaal erg leuk uit en het is weer prettig om te lezen dat jullie het nog steeds goed naar je zin hebt daar. Veel plezier nog en geniet ervan want het einde komt nu wel erg dichtbij.
  4. Frans:
    3 november 2016
    Alweer een leuke ervaring rijker. Ik zal duimen voor goei weer zodat jullie ook de laatste dagen nog die mooie trips kunnen ondernemen. Geniet er nog van.
    Groetjes Mieke xxx
  5. Frans:
    3 november 2016
    Hoi Rick en Kimberly weer leuke ervaringen gebakken eitje was zeker ook een struisvogel eitje dan hoeven ze er maar een te bakken voor heel het reisgezelschap. Geniet er nog van de laatste dagen groetjes Frans
  6. Astrid Dam:
    3 november 2016
    Wat een bijzondere ervaring weer! Zo'n 'baby' struisvogel is toch best nog groot zeg. Het is leuk om te lezen dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben. En dat jullie er met volle teugen van genieten is wel duidelijk als ik de foto's van jullie bekijk. Ik zal duimen voor fantastisch goei weer zodat jullie in deze (laatste) dagen alle geplande excursies kunnen doen. Dikke kus voor jullie!
    Enne, Kim: leuk T-shirt! ;-)
  7. José Dam:
    Hoi Kim en Rick.
    Bijzonder he al die struisvogels bij elkaar.
    Hoop voor jullie mooi weer.
    We gaan duimen.